LETHE Dün ve bugün kasiklarimda hir dolgunluk gülerken bile ağrı yapiyor. Normal mi yaşayan varmi? Doktor randavume daha var gitsem mi acaba? Birde kasik üst tarafinda sertlesme oluyor sanırım o bebiş. Tecrübelerinizi paylasirsaniz cok sevinirim
Crn1996 LETHE dolgunluk hissi bende de oluyor arada canım bazen de ağrı oluyor normal demişti doktorum 19+4üm bebek toplanınca sertleşme oluyor bazen sonra geçiyor☺️
LETHE Crn1996 tedirginligim aslinda bundan. 17 haftada cok bariz hissettim sonra gidiklanma gibi hisettim ama 1 haftadir hiç bişey hissetmiyorum bide bu ağrılar cikinca korkuyorum.
Crn1996 LETHE ağrılar dolgunluk hissi normal demişti doktorum canım ama tedirgin oluyorsan doktoruna danışabilirsin içinin rahatlaması açısından aynılarını ben de yaşıyorum arada ☺️ Hareketleri düzensiz hissediyorum iki üç gün hissetmediğim oluyor zaten henüz minik pıt pıtlar şeklinde net hissedemedim daha👼🏻
LETHE Crn1996 teşekkür ederm cevabınız için cok evhamli olmak istemiyorum dayanabildigim kadar dayanayım doktora gideyim
kadriye25 Bende kasık ağrısı oluyor normalmiş rahim ve bebek büyüdüğü için. Fazla dayanılmayacak gibi ise sıkıntıymış sadece . Hareketlerde doktora sordum 28. Den sonra düzene girer kendini de bebeği de strese sokma dedi
LETHE kadriye25 çok tşk ederm. Dayanilmayacak gibi degil adet sancisi gibi cok siddetli degil dolgunluk hissi de sanki küçük tuvaletim varmış gibi. Hic hareket duymasaydim bukadar endiselenmezdim sanirim
Miskokulum35 Gidince doktora söyleyin benimde 19 haftalıkken batma ağrı oluyordu hatta bazen yatamadım idrarda bakteri çıkmış ilaç verdi. Bide ayaklarını üşütmemeye dikkat et hemen kasıklara ağrı yapıyor. Bebek büyüyor oda rahime baskı yapınca ağrı olur dedi
LETHE Miskokulum35 tsk ederm sagdan soldan igme batmasi gibi oluyor arada. Idrar yaptirmistim temiz cikti ayaklara dikkat edeyim biraz daha ozaman