Çok uzatmadan anlatmak istiyorum☺️ 17.01.2021 tarihinde mucize gibi gerçekleşen bi doğumum oldu çok sükür 16 ocakta hafif kasılmasılarm sancılarım vardı düzensizdi 17 ocak pazar gnü sancılarım sıklastı hala düzensizdi ama eşime ben bugün doğum yapcam diyodum evi temzledim tozları aldım kasılmalarım sancılarm siddetlenmsti ve düzene de binmişti ben yinede nolur nolmaz diye yakınımzdaki hastaneye gittim acilden giriş yaptık fakat ebe açıklığıma baktı 1 cm bugn doğurmazsn dedi gönderdi bizi bende eşime gidelim kendi hastanemize ben iyi hissetmiyorum dedm eşimle hemen eve geldik çantalarımızı aldık hastaneye gittik aksam 5de giriş yaptık bu ara sancılarımın süresi baya kısaldı dogumhaneye girdim eşimi almadılar dısarda bekledi nstde sancılarım cıktı ebe açıklığımı kontrl etti 3-4cm açıklıgın var yatısınu yapılcak dedi eşim yatısımı yaptı ailem uzaktaydı biz eşimin görev nedeniyle Ordudaydık ailem Ankaradydı eşim hemen haber verdi babamla annem yola cıktı esim ne zaman dogum olur tahminen dedi ebede sabaha karsı olur ara sıra girip kontrol edersiniz esinizi dedi sonra eşimle görüstük sarıldı bana cıktı dısarı yarm saat flan yürüyüs yaptım hic oturmadkim sancım geldidignde nefea egzersizi yaptım sonra ebe lavman yaptı büyük abdestime çıktım biraz daha yürüdüm ebe çatala cıkalm gel dedi çatala cıktım suyumu patlattı ve az suni sancı verdi işte ozaman basladı siddetli sancılar duramadm aglamaya bile gücüm kalmadı nstye bagladkları an yalvarydum nolur kaldrn beni diye saat daha aksam 7ydi ve sabaha kadar ben bu sancıyı cekemem nolue beni sezeryana alın dedim ebe hayır ck iyi gidiyosun dedi oksijene bagladı ama cidden duramıyodum carsafları sıkıyodum heryere vuruyodum eşim sakinlesmem icin esimi odaya soktu esim o halimi görünce agladı nolur dayan dedi snra gitme beni brakma diye aglydum cıkarttılar geri eşimi snra ebe kalk yürü biraz dedi yürüdüm kanamam cok oldu saat 8de tkrardan acıklıgma baktılar ebe şok 8cm açılma nolur dayan cok az kaldı ben bu kadar tahmin etmydum süpersn dedi yarm saat dha cektim sancın geldikçe ıkın dedi ıkındım ıkındım cok zorluydu o sürec benm icn sonra hemen catala çıktım ıkın dediler dogumhaneyi inletiyodum resmen esim taa dısardan duymus sesimi kaçmıs ordan bebeğimin kafası cıktıktan snra balık gibi kaydı ne sancı ne agrı kaldı 5de girdim 8 bucukta dogurdum 3 kilo 650 gram bi prenses dogdu ilk hamileliğimdi ebe cok sasırdı ben sana 12 saat vermstim ama sen beni cok sasrttın 3 bcuk saatte dogurdun dedi☺️ ebe eşime haber verdi snra dikislerim atıldı eşimi aldılar iceri 3müz mis gbi bi odada ilk deneymlerimizi yasadık ck güzeldi çok zordu ama tarifi anlatılmaz bi duygu bu arada devlet hastanesinde doğum yaptım çok ilgililerdi ebeler hemsireler hasta bakıcılar iyiki normal dogum yapmısım ertesi günü taburcu oldum kalktım ayaga islerimi hallediyorum artık annem en büyük destekcim eşimde çok destek oluyor öyle geciyo günümüz dolu dolu evimz simdiden doldu çok sükür darısı sizlerinde basına🤲❤️