doğumu tetiklermi bilmiyorum çünkü çatı muayenesinden iki gün sonra doğum yaptım suyum geldi 38+5 te çatım herşeyim müsaitti nırmal doğuma ama açılmam hiç olmadı suni sancı vermelerine ramen bütün gün sancı çektim ama bi tık bile açılmam olmadı mecbur sezaryen oldum