Aysealty Kızlar 12.haftamda bulantılarım bitmişti 19.haftama girdim bugün 3 4gündür yine bulantılarım var ne yesem kuscak gibi oluyorm bebek saclanıncada olur diyolar ne zaman saçı cıkmaya baslıo böyle olan oldu mu hiç
Clover Aysealty ilk 3 ayda midenin bulanması hormonlardan bebegin saclarıyla nasıl bir baglantılı kurmuslar anlamadım.ablam sacları toplanacak kadar saclı dogmus ben de keltos dogmusum ikimizde de mide bulantısı yasamamıs.hatta abimde de yasamamıs.kim dediyse bunu cok pis sacmalamıs...
FadimeUysal Aysealty bebek saçlanmaya başladığında bulantıdan ziyade midede yanma olur bende de olmuştu😑
Aysealty Clover yanlıs anladn sanırm 😅normalde basta bulantılarm vardı 3.ayım bitince geçti o bastaki bulantılar.şimdi sebepsizce tekrar basladı o yüzden sormak istedim herkeste olmuyorms ztn ben sarısınım eşim sarı cokta saclı bi bebek olcagını sanmıyorm zaten 😅
Ozgeozata Şuan 37+5 haftalık hamileyim hiç bulantı yaşamadım ama dr bebeğin saçlarının ultrasonda görüldüğünü söyledi
Aysealty FadimeUysal evet o da var ilk aylarda cok çekmiştim bulantıdan kusmadan birden yine o günlere dönüyorm sandım😔
Ebrumm Ayyy bende hiç bişi yok bende kel doğmuşum bide kumral olduğumdan hiç belli olmuyormuş bizimki de kel galibaa hiç sıkıntı yaşamıyorum 🙈😂
Mine Ebrumm 🤣🤣🤣 bizim ailede de bi ben saçlı herkes kel doğmuş eşimde kardeşi de kel doğmuş bende de hiç mide yanması yok dedim kel Kızı garantiledik bi kaç bandana alayım da bari süslemeye 🤣