ssuleeyuce Oznur_08 zaten bence komondoysa eger izmirden uzak durulmali izmir diuo insan ama dogudan fazla calisiyor. Enistem bu sene izmire geldi izmir buca kiriklar komondp birligi adami evde gormek imkansiz nerdeyse. :)
Oznur_08 ssuleeyuce şükür komando değil eşim ama batıda daha fazla çalıştıklarını biliyorum şuan görevlerimiz yok şükür işe gidip geliyo normal memur gibi çünkü kar yağdı ulaşım yok hiçbiryere rahat doğu 🥰
Nrcnnnnn luckymother biz ilçedeyiz ben de zaten konyalıyım eşimin ilk atama yeri dereceye girmişti Konya yazdı çıktı çok şükğr
Mervenur19 luckymother canım benim eşimin görev yeri Bolu eşim yanımda değil Suriye’de ama ben boludayım kesinlikle tavsiye ederim havası suyu herşeyiyle ayrı güzel memleket
Mcakir luckymother Benim babam subay. Bi 15 sene önce oradaydık ama güzeldi. Manisa / Alaşehir 😊 İzmirle 2 saat ,çokta yakın diil 🤭
Melikesvm luckymother bız suan bongoldeyız bızde sımdıden düşünüyoruz hem rahatlık acısındna hemd ekaydırma bırlık olmamasına dıkkat etmek lazım