Busrans yenimi doğum yaptın çok geçmiş oslun cnm korkma inşallah iyileşir benim yakın arkadaşım da son ayında geçirmişti idrar yolu enfeksiyonu doğumda da mikrop kapınca bebeğinede geçmişti onuda almışlardı küvöze 2 hafta kadar kaldı ama şükür çıktı iyileşmişti antibiyotik tedavisiyle falan Allah şifa versin inşallah🤲🏼