Nazire_1994 Kızlar doktora gittim geçen defa gittiğimde önce erkek gibi sonra yok kız gibi dedi birdahaki kontrol de bakalım dedi bu sefer de kız diyemiyorum çıkıntı var dedi erkek diyemiyorum pipi yok dedi😂 birdahaki kontrol de netleşir dedi başına böyle bişey gelen var mi tabi önce sağlıklı olması ama bir merakta oluyor tabi🥰 https://imgyukle.com/i/HHKinP https://imgyukle.com/i/HHKmzx
Deletedmom27 Nazire_1994 doktor ultrasonda didiklediği halde çözemediyse burda atan tutturur hesabı olucak bacım az daha bekle sen sonra fazla yorum gelene odaklanırsın tersini duyunca şaşkınlık olur🙈🌿bian önce öğrenirsin inşallah çok heyecanlı bi süreç❤️
[silindi] Nazire_1994 banada önce erkek dedi sonra kız dedi Bi daha gittik bebek hiç durmuyo dedi 20.haftada kız oldugunu öğrendik şükür dahada değişmez inşaallah 😄
Ates21 Nazire_1994 canım ben cinsiyetten anlamam ama gönlünden gecen neyse o olsun ♥️ biraz daha bekle haftani elbet minik gösterecek kendini🙂
[silindi] Nazire_1994 Amin canım inşaallah hepimizde alırız sağsalim ama 8ayda degişti diyende var inşaallah değişmez bizimki 😄
Kbrarz Nazire_1994 ah benimde oyle canim 13 haftalik gittim erkek gibi dedi 16 haftalik gittim kiz gibi dedi 18 haftalik gittim bu sefer de emin degilim gostermiyor kiz gibi dedi sastik kaldik hala netlesmedi😊😫
Kbrarz Nazire_1994 belki kordon oluyordur canim tam netlestirmeden birsey diyemiyordur onlarda bizimkine doktor hayret etti seninki zor bi bebek hic gostermiyor dedi tahmini kiz gibi dedi ne cikicak bekliyoruz😊😊