Elifberk Çatlaklarım oluştu az biraz ve bunun için kantoran yağı duydum çok cildi yenileme özelliği ile kullanan var mı memnun kalan?
Msydn6 Elifberk bekliyim bende o daha çok açık yaralara falan iyi gelmiyormuydu 🤔 benim evde var ama kendime kullanmadım hiç oğlanın sünnetinden kalmıştı bende hindistan cevizi yağını duydum ondan almayı düşünüyordum 🤷🏻♀️
esraizmirli Elifberk benim doktorumda badem yağı önerdi canım hiç pahalı kremlere para verme boşuna en güzeli badem yağı demişti tabi her doktor farklı şeyler diyebilir 😌
Elifberk Msydn6 açık yaralara da çok iyi geliyormuş daha doğrusu herşeye iyi geliyormuş ciltteki çizik çatlak görüntüsünü azaltıyormuş cildi yeniliyormuş internetten bakmıştım ama kullanan varmı mı memnun kalan onu merak ediyorum
8899ilknur Msydn6 Ben Hindistan ceviz yağını kullanıyorum müthiş derecede nemlendirip cildi parlak canlı tutuyor.Şahsen tavsiye ederim
Parsbebiko Ben doktorumun tavsiyesi ile kullanmaya başladım 29 haftalık hamileyim hiç çatlağim yok daha çok güzel nemlendiriyor ben memnumum
Elifberk Parsbebiko Bende kullanıyorum ama ben sadece karın bölgeme sürmüştüm orada şükür hiç olmadı ama bacağımda ve kalçamda hafif oluşmaya başlamış kullansam faydası olup geçirirmi acaba
Elifberk esraizmirli kullandım karın bölgeme bebek yağı kullandım bide 30.haftama geldim çok şükür karın bölgemde olmadı. Ama ben sadece karın bölgeme uygulamıştım bilseydim kalçama ve bacaklarıma da sürerdim sürmedim ve oluştu hafif hafif. Şuan da geçirir mı acaba kantoran yağı badem yağı deniyorum hepsini
Msydn6 8899ilknur teşekkür ederim 🌸🤗 gratis te falan varmış alıcam ya deniycem inş ilk gebeliğimde aynısefa yağı sürdüm aloevera kullandım hiç faydası olmamıştı bakalım şimdikinde olur inş
GmzAykn İkinciye hamileyim ilkinde kullanmıştım sıfır çatlakla tamamladım bunda da 23.haftadayım yine kullanıyorum yine sıfır çatlakla kapatacağım belliki çok memnunum tavsiye ederim 👍🏻
Sem-a 22 haftalık hamileyim henüz çatlağım yok ama duştan sonra kullanmaya çalışıyorum kantoron yağını annem kendisi yapıyor hem doğal hemde zeytin yağlı olduğu için ben bi sakınca görmedim şuana kadar
esraizmirli Elifberk çatlamaya başladıktan sonra bir işe yaramıyor diyebiliyorum ama yanlışda biliyor olabilirim sen sür bişey kaybetmezsin yani