gulbahar0505 kaç haftalık Bi gerilikten bahsediyorsunuz bilmiyorum ama 2 haftaya kadar normal karşılıyorlar. Benimde geçen hafta gittiğimde 1 hafta geri dedi doktor beslenmene dikkat et haftaya tekrar gel dedi, ama her zamanki gibi yedim ekstra hiç bişi yapmadım. Farklı olarak beni kabız yaptığı için hiç tüketmediğim muz ve süt tükettim o Bi haftada 2 tane muz 1 bardak süt yani hiç yok desek yeridir 😅😅😅 muayeneye gittiğimde haftasını yakalamıştı doktor çok beğendi ne yaptıysan devam et dedi 🤷♀️ oysaki aynı şeyleri yapmıştım koca Bi haftada yediğim 2 muz ve 1 bardak süt farkı bunu yapmış olamaz bnce. Ölçümler her zaman birebir tutmuyor bu sebeple ileri ya da geri diyebiliyorlar. İleri ya da geri olması 3 haftayı geçmiyorsa sorun olmaz İnş 🤲 yine de dikkat edin beslenmenize burada hep yazıyorlar ceviz tahin süt muz kilo aldırıyor diye