Asya44 22 haftalık hamileyim ultrasonda bebegin basinin asagida oldugunu soyledi doktorum ama bu cok iyi bişey dedi gelişimi için korkulucak bişey yok dedi basina boyle gelen varmi
Kbraozkn Asya44 bende 24+5 haftalığım 24haftalıkken tam detaylıda doktor banada başı aşağıda istediğmiz pozisyonda demişti
Anne12-3 Asya44 bende biraz once doktor kontrolünden geldim 28.haftadayız kasılma şikayetım vardı meger beyfendı ters dönmüş sonra tekrar normale döndü olabilir normal dedi
Asya44 Kbraozkn aynen banada oyle dedi sıkinti olmasında insan zaten en ufak biseyde endiseleniyor kafama takilmisti basinin asagida olmasi
ADamla Asya44 bu çok iyi bir şey çünkü son haftalarda bazen bebekler dönmeyebiliyor. Ben şu an 31+2deyim çok uzun zamandır doğum pozisyonunda