Pazartesi cinsiyet öğreneceğim ☺️
kızım olursa Ada olacak,oğlum olursa Kerem Koyucam ama aklıma takılan bir şey var. Kerem yanına Aslan da eklemek istiyorum. Normalde hiç 2 isim sevmem ama ne bileyim Kerem Aslan bi hoş geliyor bana sizlerin fikirlerini çok merak ediyorum. Tek isim mi çift isim mi güzel ♥️♥️