AngeL- Şuan hamileysem 4+2 yim. 25 ocakta kanda test yaptırmayı düşünüyorum o zaman uygulamaya göre 4+5 olucam. Hcg değerimin kaç olması lazım? Sizler öğrendiğinizde değeriniz kaç çıkmıştı 🤗
Di62 AngeL- o döllenmeye göre değişir su oran olacak diye birsey yok herkeste 4+2 regl hesabına göremi cıktı ? Eger öyleyse o bile dogruluk vermiyor bazen doktorun seni yönlendirir zaten
tanya25 AngeL- canım o hiç belli olmaz. Betaya göre gebelik haftası belirlenmez herkeste farklı olur. Sen hep son adetini baz alarak hesapla. Beta iki günde bi ortalama iki kat artar 3000falan olduğunda ise kese görünür . Hayırlı olsun 🌹