Elifyali kafamızdan uyduruyoruz herhalde. Doktor bana sorduğunda ben zararı olur mu diye düşünmedim mi sence ? Doktora zararı olur mu diye kaç kere sordum kesinlikle hayır dedi öyle yaptırdım bilip bilmeden gelip burda birine akıl verecek değiliz. Ve yaşadık gördük zararı olmadığını. Arkadaş merak etmiş fikirlerimizi soruyor biz de tecrübelerimize göre anlatıyoruz.