Merhaba anne adayları. 🤰Son adete göre 9+6′yım ama normal de 8+6 haftaya cuma günü kontrolüm var. 6. Hafta da kalp sesini duyamadim, doktor çok küçük, atsa bile çok az duyulur dedi. Ama gördüm atışını, bir an önce görmek istiyorum. Benim gibi anneler var mı acaba çok heyecanlanıyorum. 😍❤