Sevdae Arkadaşlar bugün kontrolüm vardı tansiyonuö yüksek çıktı 2 kere ölçüler her kontrole gittiğimde yüksek çıkıyor geçen gittiklerinde önemsememiştim heyecandan oluyor sanıyordum ama öyle değilmiş galiba başına böyle şeyler gelen var mı
ikibalannesii Sevdae gebelik zehirlenmesi olabilir canım doktorun idrara baktımı protein kaçağı varmı diye çok dikkat etmen lazım böyle bi konuda benimde son haftalarda çok yğkseliyodu doktorum tansiyon ilacı vermişti
Sevdae ikibalannesii aynrn canım gebelik zehirlenmesi bile olabilir dedi 17 haftalık hamileyim tuzlu yeme kızartma beyaz ekmek yeme dedi ölç hep dedi inşallah bişey olmaz 😪