irorkay Kızlar 5 haftadan itibaren olan bulantı tiksinme dün ve bugün hiç ama hiç kalmadı. Yarın tam 12. Hafta oluyorum. Böyle olması normal mi? İçim hiç rahat değil. :(
NilayRuya irorkay benimde o haftada başlayıp 10.haftadan sonra aniden kayboldu canım çok uzun süren birşey değil tabi bünyeye göre değişir
irorkay Sermec27 Emel38 bir anda bitmesi kesilmesi normal ama değil mi? Ne bileyim yavaş yavaş azalırdı diye düşünmüştüm ama
midekoruyucu hanibazen yalnız değilmişim 😞 tam bitti diyorum gene başlıyo bulantılar halsizlikler 😕. Eşim de dün diyor doğunca kulaklarını çekersin 😂
irorkay Emel38 ay çok sevindim normal yani. Çübkü sabah kalkınca hiçbir şey yiyemiyordum şimdi 2 gündür aç uyanıyorum..
Emel38 irorkay evet..ben bu yüzden acile bile gittim bebeğime birşey oldu mu diye 😁..doktor korkma yaşıyor demişti..🤗
irorkay Ozlemyeni o da yok. Sadece geçen biraz yürümüştüm 1 aydır dışarı çıkmadığım için hamladığımdsn dolayı kuyruk sokumu ağrımıştı ama o da geçti şu an.
Ozlemyeni irorkay bende yarin 12.haftaya giriyorum.gogus agrim bulantim falan kesildi hep.bi kac gun sonra doktora gidecem diye bekliyorum ama ne bilim insan bi tedirgin oluyo
irorkay Ozlemyeni evet aynı ben şu an. Çok endişelendim 1 aydır gitmediğim için. İnşallah iyilerdir bebişler 🙏
Ozlemyeni irorkay insallah ya.esimi ikna edemiyorum pazartesi 11+1 olcam doktora gidelim ikili teste diyorum yok diyo biraz daha bekle.delircem🤦♀️
hamileana irorkay çok güzel kurtuldunuz bulantilardan artık keyfini sürün bebişinizle aynı bedende olmanın♥️🤰