Arkadaşlar benim küvetim biraz ufak ben sevibebeninkini aldım netten ve içi doldurulmuş olanlardan aldım bebek daha rahat ediyormuş çok şükür uydu küvetime. Bana mağazada sorduğum zaman zaten iki boy oluyo iki boydan biri mutlaka oluyo hangi küvet olursa olsun demişlerdi.