Acer zisan1993 çok normal bende ayniydim ilk haftalarda çünkü zamanla geçiyor inşallah bir an önce geçer
34_21_23 zisan1993 sabırlı ol kendini yorma bedenini dinle ne istiyorsa onu yap gerekirse akşama kadar uyu. Bir kaç hafta sonra düzeleceksin 🙏🏻
zisan1993 Busbus58 bu kadar fazla olması normal mi ? Bazen ellerim ayaklarım titriyor uzanıyorum hemen
Whiteswan Bende 11+5im eşim beni kaziyarak cikarcak artik koltuktan ve yataktan ufacik bi is yapim elim ayağım titriyor sekerim dusuyor hemen sekerli biseyler yiyorum sanki bu aralar oncelerden daha halsizim gibi geliyor
Eminos123 zisan1993 cok normal kan sekeriniz dusuyordur meyvelere de tarcin serpip tuketin dengeler en azindan benimde vardi ilk haftalarda gecti elhamdulillah 11 haftaligim bende
Osim zisan1993 ilk trimestir cok zordur vitamin alin bulantida baslar yani kombo olucak hersey ust uste ilk uc aydan sonra bitiyor vucudun alismis olucak enerji gelicek 💗saglikli gunler dilerim
T_nisaa zisan1993 benimki 16. Haftada azaldı normale döndü çok şükür henüz erken sizinde halsizlik ve bulantı gibi şikayetleriniz olabilir
istanbul3434 zisan1993 olur asiri halsizlik normal ama siz yine de doktorunuza sorun belki kan degerlerine bakar vitamin verir