Eymen_52 dün kontrole gittim hem gün aldık, doktoruma sordum aynı soruyu spinal baş ağrısı yapmıyomuş ve sadece iğneyi vurup çıkarıyolarmış son zamanlarda en cok bunu tercih ediyolarmış, epiduralde katater belde kalıyomuş ordan sürekli ilaç dozunu veriyolarmış. Bence açıkçası belimde o kalıcak diye biraz tırstım yatarken bişey olur falan diye bu yüzden spinali tercih ettim