Fevziyeakdemir Merhaba kozları geçen hafta bugün Doğum yaptım göğüslerim ilk günler çok sert dolgundu dün baktım göğsümün biri yumuşamış pamuk gibi olmuş ama emerken süt geliyor elimle sıkınca da geliyor normal mi böyle olması başına gelen var mı lütfen yardım
Duygukocc Fevziyeakdemir göğsün terbiye olmuş canım korkma kimisinin geç terbiye oluyor kimisinin daha erken benim de lohusalığım bittiği gün yumuşamıştı
Beyzan Fevziyeakdemir yumuşaması çok iyi mastit olma durumun yok herkesinki farklı zamanda terbiye olur( niye bu kelime kullanılıyor bilmiyorum ama bunun adı bu 😂) bebeğin emerken süt çekip çekmediğini anlamak için boğazına boynuna bak yani emerken iki çekişte bir yutma hareketi yapması lazım eğer yutuyorsa süt vardır demektir
Gull_94 Fevziyeakdemir neden korktunuz bu kadar tabıkı normal gogusler sutburetmeye alıstıkca yumusayacak bıkac aydan sonra goguslerde oyle olcak
pptya01 Fevziyeakdemir çok sert dolu olmaz her zaman ama benim çok yumuşakken emzirmem zor oluyordu süt bitiyordu sanki çok su içince karnım tokken en önemlisi de az da olsa uyuyunca göğüslerim doluyordu