Merhaba arkadaşlar. Şimdi doktor kontrolümüzden çıktık. Bebişimizin gelişiminde çok şükür bir sorun yok. Fakat doktorumuz kalbinde bir parlaklık gördüğünü,1 ay sonra detaylı ultrasonda daha detaylı bakabileceğini söyledi. Başına böyle bir şey gelen sonrasında sorun yaşayan var mı?😔