Kızlar selam
Dün adet tarihim kasıklarımda ağrı oldu ve çok az pembe ve kahverengi akıntım oldu kesildi. Şimdide afedersiniz ama peçeteye sildiğimde kahverengi akıntım oluyor. Adet olmadım hala. Göğüslerimde koyulaşma ve hassasiyet var. Adet mi olucam hamile miyim anlayamadım. Lütfen fikir verin.
Birde kan versem kanda çıkar mı var mı yok mu diye 😔