Eski9 Günaydın güzel anneler 16 haftalık hamileyim ikinci gebeligim cinsiyetimiz kızmış. İlk kızımın adı Büşra Büşraya uygun kız ismi önerilerinizi alabilir miyim acaba teşekkürler 😊
Pinkfloydd Eski9 Büşra lena diye bi ilahi vardı daha doğrusu sanırım kaside bende onu koysam mı diye düşünüyordum çok uyumlu bence ☺️
Hazan_yeli25 Bence sonu a ile biten isimler kafiyeli olsada yanina uymuyor kendi fikrim farklı bir isim tercih edin kolay söylensin Büşra gül Büşra Nur Büşra naz Busra Su ….kısa isim olsun ama sonu a olduğunda ağır oluyor
Eski9 Hazan_yeli25 ilk kızımın ismi Büşra ikinci bebiş de kızmış bizde ona uyumlu olsun dedik isim o yuzden iki isim değil yani