Niiisssaaa benimde 31.haftada nst de sancı cıktı Dr um akşam tekrar cagırdı yine sancı cıktı yatış yapacaktı yer olmadığı için yatıs yapamadık başka hastaneye gittik orda da nst bakıldı sancı yoktu ordan da Baska hastaneye gönderdiler yine orda da sancı cıkmadı eve döndüm Dr uma sordum progestan ve magnezyum verdi 2 hafta kullandım sonra bıraktım suan 36 haftalıgım erken dogum riskim var demişti Dr um bu haftaya kadar gelebildik şükür artık dogsa da sorun olmaz dedi son gittiğimde dr um yarın yine ko trolğm var