Çok şükür kızlar bebeğimi kucağıma aldım hemde 3.5 saatlik süre içinde..
İki gün önce sabah nişanım geldi ama tek seferde değil ara ara surekli akıntı şeklinde oldu sancılarım fazla yoktu dün sabah doktorum nst ye bağladı yıne sancı yok istersen suni sancı ile baslatalım istersende salıya kadar kendı sancını bekle dedi suyum cok boldu bu bize bekleme suresı verırmiş bende eve geri geldim karnımda kasılma ağrısı cok vardı ama belden baslayan bi ağrım olmadı evde yurudum bıraz aksam 5 e geliyordu bıraz uzandım yatağıma derken içimden resmen bişey güm diye patladı suyum şarıl şarıl akıyodu hemen evdekılerle hazırlanıp hastaneye yola cıktık tabi heryeri batırdım :) evi ayrı , arabayı ayrı batrdm hastaneye gıttm hala devam edıyordu doktor baktı açıklk 2.5 cm dedi yatıs yapıldı mecbur suni sancı verdiler hiç düşündüğüm gibi olmadı ben sancıları ayakta oynaya zıplaya atlatmayı dusunurken yatağa bağlı şekilde annem ve eşimin ellerini sıkarak karşıladım ve bu hiç kolay olmadı.. ebe gelıp acıklıgıma baktı acılmam hızlı ilerledi doğumhaneye aldılar orayıda hiç anlatmayım ama herkes aynı zorlukta yaşamaz sonucta 5 gıbı hastaneye gıdıp 8.30 da bebeğim normal olarak doğmustu ben kurtuldum şükürler olsun Rabbıme darısı sizlere insallah bi avazda kucağınıza alın 🙏😍