Herkese merhaba. 36+2 hamileyim. 2 gündür bebek karnımda semsert toplandı. Uyuyorum geçmiyor, dinleniyorum geçmiyor. Göğüslerimin altındaki kısımda toplanmış gibi. Daha önce böyle bir şey yaşamadığım için ve 2 gündür geçmediği içinde endişelendim. Gece normal hareket ediyordu da. Doktoruma yazdım henüz cevap bekliyorum ancak bir de size sormak istedim. Daha önce yaşayan var mı ve normal mi?