Nursahcelik benim son ay çıkmıştı tansiyonum ilaç içmeme rahmen çokkk yüksekti. Ama son ayda çıktığı için çocuğum kilosu iyiydi ve 38+5 te sezeryanla doğum yaptım korkmayım ama kendinize dikkat edin şua. İkinci gebeliğim tekrar çılacak diye korkuyorum