Vera18 Kızlar nasipse 2. Cocugu düşünüyorum. Şuan diyet yapıyorum ama birlikte leslie de yapsam sıkıntı olur mu acaba? Var mı gebelik planlamasında spor yapan
Myssr Vera18 ben leslie yapıyordum.hemde ağırlık kaldirmali olani o ay hamile kalmisim..oncesinde de spor salonuna gidiyodum
afrasil Vera18 bende bunu merak ediyorum yaptım ama çok korkarak zaten olmuyor Allah korusun bu sebepten birsey olursa mahvolurum . Leskie baya hareketli çünkü tempolu koşmak gibi hoplamak vs
Vera18 Myssr sürekli spor yapan biri için sıkıntı olmaz belki ben gebelik öncesi biraz kilo vereyim moduna girdim aklıma takıldı sadece 😅
Kuzeyufuk Myssr Tamamda gebelik planlaması demiş hamilelik zamanı dememiş ki aksine spor yapmak gebelik planlaması zaman yani ilişki zamanı çok çok iyi olur yumurtalıklarını çok çok daha iyi çalıştırır
Vera18 afrasil Rabbim nasip edecekse sen istediğin kadar ağırlık kaldır hiç bir şey olmaz. Tabiki biz yine tedbirimizi alalım. En kısa zamanda hayırlısıyla güzel haberler alın inşallah 🤲
BurcuLice Vera18 leslieden birşey olmaz sağlık durumun iyiyse o kardiodur bir sıkıntı varatacağını düşünmüyorum
Vera18 Kuzeyufuk ya zaten aşamalı hoplamalı zorlu kısımları uygulamıyorum eşim çok pimpirikli o biraz sorun yapıyor zarar verir yapma diye 😒
afrasil Vera18 bende öyle düşündüm o kadar sporcular var veya spor hocalari var onlar hic ki hamile kalmıyor veya hamile olduğunu bilmeden neler yapanlar var bende yapıyorum zaten ama dikkat ederek amin insallah isteyen herkese 🤲
Lithops Ben gebeyim ve leslie yapıyorum planlama aşamasında ne fark var bilmiyorum ama hftada bir uzun yürüyüş yapıyorum 12km kadar. Koşan arkadaşlarım var ben öncesinde koşuyordum. Gebelikte enerjim yetmedi koşmaya.