Veralila 10′lu hastane çıkışını hangi marka aldınız ve bütçe olarak kaliteli uygun alabileceğim bir site var mı bildiğiniz?
midekoruyucu Veralila bu konuyu ben de merak ediyorum, yani hastane çıkışı almak şart mı acaba. Kendi kafamıza göre ihtiyaç neyse onu alsak olmuyor mu 🤔
91ARIN91ASK midekoruyucu ben almadım şahsen hastane çıkışı 5’li set aldım zaten kış battaniye ye sarıcam
midekoruyucu 91ARIN91ASK benim temmuzda doğum Allah nasip ederse, Hastane çıkışı almayı düşünmüyorum içeriğine bakıyorum mağazalarda zıbın üst filan klasik şeyler. E diyorum ben bunları zaten alıcam onlardan giydirsem olmuyo mu diyorum kafam karışıyor. Yani hastane çıkışının içeriğinde farklı olan ne var ki 🙄
91ARIN91ASK midekoruyucu farklı hiç bişey yok güzel tulum alabilirsin gösterişli hastane çıkışı gibi olur işte puset vs koyunca yine üstüne örtü geliyor kimse görmüyor ay bu bebişte ne gitmiş acaba diyen olmuyor yani
midekoruyucu 91ARIN91ASK 😂😂😂😂 valla çok doğru dedin 😂😂 henüz karar veremedim gerçekten ne yapacağıma ama dediğim gibi normal kıyafetlerinden bi fark göremedim ben 😅 bakalım kısmet 🤷🏻♀️
91ARIN91ASK midekoruyucu herşeyi normal adı farklı işte birde desen hep aynı takım ya ben almadım benim kış bebeği Rabbim nasip ederse Perşembe günü kavuşucaz
91ARIN91ASK midekoruyucu Aminnnn çok teşekkür ederim Rabbim hepimizin evladını sağ sağlim kucaklara almayı nasip etsin
Veralila Penye battaniyesi içinde oluyor ayrı bir takım alsam ona uygun penye battaniye almam lazım yada başka ne yapabilirim şuan bilmiyorum
Gzdsrm Imaj marka aldim cok pahali deil ve guzel yikadim bisey olmadi penyeleride bozulmadi tavsiye ederim trendyoldan soylemistim ben indirim zamanlarinda 130-160civariydi fiyatlari chakra falan guzel evet ama biraz pahali sanki
glcncbn Bebetof, gaye diye markaların da ürünleri gayet kaliteli. 10 alırsanız hepsinin içinde battaniye, yelek ve zıbın oluyor. Gerek yok derseniz 5 li almakta uygun. Eksikleri ekstradan alırsınız.