Senelerdir hatta kendimi bildim bileli kilo problemi olan bir genç kızdım. Evlenirken 10 kilo verdim ettim yine aldim. Tam o sırada anne olduğumu öğrendim çok şükür. Rabbim isteyen herkese nasip etsin. Ancak yine fazla kilolarım var. En başta mide bulantisindan 4-5 kilo verdim. Suan 22 haftalık hamileyim ve kilo almaya başladım. Hamileyken diyet uygulayan var mı veya püf noktaları gibi.. Pazartesi’den itibarende yürüyüşe başlayacağım.. İnsallah etkili olur...