songul1405 Kızlar rahim ağzı açıklığına ultrasonla mı bakıyorlar yoksa çatı kontrolüyle mi? 38+2 yim. Henüz çatı muayenesi olmadım. Hafif sancılarım var. Salı günü gideceğim kontrole. Merak ediyorum, illa çatıda mı görünüyor açıklık?
Zeynep-aa songul1405 karnına ultrason ile bakarak belli olmaz ama baska aleti var ucu yuvarlak bişi ince uzun sopa gibi ona jel surup prezervarıf geçirip alttan muayene ile bakıyolar içine durum ne dıye
Zey30 Bende birşey sormak istiyorum 39+0 olduk bizde bebeğin başı bayağı asagıda dedi ama henüz kanala girmemiş dedi ne yapabilirim ya da böyle olup 1 haftada giren oldu mu🤲🏻
babyackgz Zey30 benimde 38+5 dün gittim kanalda değil dedi haftaya 39+3 de tekrar çağırdı girmesini beklicez
Zey30 babyackgz aynen bende 38+2 de gittim öyle dedi beklicez dedi 39+6 da cagırdı hftaya özel yaptıgınız birşey var mı
Zey30 babyackgz zaten başı aşağıda benimkinin sadece doğum knalına tam yerleşmemiş dedi max bir hafta daha bekleriz bir sorun olmazsa dedisonrasını bilmiyorum ya suni sancı ya da doğum başlamazsa sezeryan olabilir hayırlısı olsun artık🤲🏻
babyackgz Zey30 benimde başı aşağıda ama kanalda değil bizde beklicez olmadı suni sancıyla ya da sezaryen ile