Ozge2614 Merhaba anneler 23+4günlük gebeyim, dün doktora gittiğimde doktor suyunun ve gelişiminin fazla olduğunu söyledi, haftaya gel gebelik şekerine bakalım şekerden olabilir şeker yüklemesi yapalım dedi başına gelen varmı lütfen aydınlatın 🙏💕
Svmsvm Ozge2614 24+0 haftada bende gittim bana da suyun fazla olduğunu rahim ağzı kısalığımın 22 mm olduğunu söyledi. Şekerden şüphelendi hemen yaptık ve sınırda çıkmıştı. ENDOL diye bir ilaç verdi günde 2 tablet onu kullanıyorum iki hafta boyunca bırakma dedi suyu azaltıyormuş çokta endişe edilecek bir şey değil yeter ki doktorunuz zamanında müdahale etsin
Ozge2614 Svmsvm Svmsvm bnde suyun fazla diyince internette biraz araştırma yaptım can sıkıcı şeyler okudum, sağolun içimi rahatlattıniz biraz🙏
Drdl Merhaba sıvı fazlalığı çoğunlukla nedensiz oluyor %60 oranında onun dışında bebeğin iri olması veya bulunduğunuz hafta itibariyle gebelik şekeri durumu suyu arttırabiliyor çünkü sizin yediklerinizden bebeğe şeker geçiyor o da normal bir diyabetli birey gibi fazla idrar yapmaya başlıyor ve hepsini yutamayınca fazlalık oluşuyor. Benim şekerim yoktu her şey normaldi 36. Haftada sıvı fazlalığı teşhisi konuldu nedensiz ama ben yine de şeker var gibi devam ettim tavsiyem test yapana kadar karbonhidrat ve şeker alımına çok dikkat etmeniz.. ben şekeri tamamen kestim (ki çayı Bile 3 şekerle içen bi insanım) karbonhidratlı besinlerden de patatesi sadece patates salatasında soğuk şekilde azar azar yedim pirinç hiç tüketmedim hep bulgur, meyve tükettiğim zaman da mutlaka yanında 1 kase yoğurt yedim o da şekerin emilimini azaltıyor çünkü. 2 hafta sonra gittiğim de şeker olmamasına rağmen su normale dönmüştü. Bu arada ben de var olan fazlalık şu şekildeydi normalde 20 cm olması gerekirken benim 24 cm di. İnşallah bir sorun yaşamazsınız Allah yardımcınız olsun