Seyma2861 ay çok haklı bir yorum 👏🏻 hele geçenler de bende şöyle bir şey okudum kadının bebeği daha gram , haftası küçük ama gramları bile kıyaslamaya tabii tutmuşlar benim ki 500 gram seninki 300 gram bende aynı haftalarda doktora sorduğumda bana 30. Haftadan sonra bebeğin kilosu azsa uyarı yapılır zaten gram çok da önemli değil ki önemli olan bebeğin sağlıklı gelişimi demişti , bende bazen anlamıyorum. Az kilo alıp çok kilo alan gebelerin postlarına da ay şimdiden böyleyseniz aay çok almışsınız yazanlara ayrıca sinir oluyorum, kadın biliyor zaten öyle olduğunu