Merhaba anneler 35.haftamizda susuz kalarak gözlerimizi dünyaya erken açtık suan kuvezde yatiyor bebegim daha kucağıma alıp kokusunu icime cekemedim.Ama görmeye gittigimde elimi dokundugumda butun acımı dünyamı unutuyorum.Rabbim herkese hayirlisiyla sagligiyla bebegine kavusmayi nasip etsin inşallah. Dualarda unutmayin anneler 10 gun kuvezde kalacak bebegim eve gidemicek benimle dualariniza ihtiyacim var.Simdiden hepinizden Allah razı olsun