Ogrtmnanne2 Günaydın 🌺 32. Haftada çok afedersiniz ama vajinal bölgede agrısı sızısı olan var mı ? Dönerken kalkarken bazen yürürken ? Acaba korkulacak bir durum mu bölgesi olan barsa yardımcı olabilir mi ?
Oysul Ogrtmnanne2 aynısı bende de var. Böyle nasıl anlatsam aniden mesela dönerken falan sızlıyor ama o an bitiyor. Sizin de öyle mi? Sırf bu yüzden yattığım yerde dönmek istemiyorum. 32+6 dayım
SBetulK Bebeğin pozisyonu baş aşağı olduğu zaman oturup kalkarken zorlanma yaşanması normal ağrı sızı da orda baskı olduğu için oluyor olabilir☺️