Merhaba arkadaşlar öncelikle herkese sağlıklı bir gebelik ve çok güzel doğumlar diliyorum 🤲🏻🥰 Ben özellikle son 3 haftadır kabızlık ve şişkinlik sorunuyla uğraşıyorum karnım o kadar gergin ve şiş ki 15. Haftadayım fakat 22 haftalık falan gibiyim şişkinlikten dolayı çok rahatsızım tuvalete çıkamıyorum öyle olanlarınız var mı acaba neler kullanıyorsunuz yada kullandınız rahatladınız lütfen 🙏 beni aydınlatırsanız sevinirim 🤗