Cnsyldzzz2909 Bu bana pandeminin başında olmuştu o zamanlar hamile değildim önemsemedim geçer dedim şimdi ben de 20 haftalık hamileyim iki elime de yayıldı alerjik egzama olmuşum üç doktora gittim bakalım inşallah en sonuncusu yardımcı olur siz de bence bir doktora görünün benimde aynı şekilde küçük kızarıklar oluşup sonra sulanıp kaşınıyordu şimdi cerave’nin el kremini verdi bir de renkli sabunlardan uzak durun dedi beyaz kalıp sabun aldım bende nemlendirici özelliği olan .Siz de bir deneyin isterseniz belki rahatlatır sizi