Kızlar öncelikle bebeğim çok sağlıklı çok şükür doğum yaptım. Maalesef normal doğum ne kadar iyi olsa da cesaret edemedim ve belden uyuşmalı sezeryan oldum ve kimseyi etkilemek istemiyorum ama sormam gerekiyor. Resmen ameliyatta birşeyler ters gidiyor ve ben ölüyorum zannettim. Çok acı çığlıklar içinde geçti ve beni bayıltmışlar o amda uyandığımda çıkıyordum bebeği göremedim doğarken. Hatırlamak bile beni ürküttü çok kötü bir deneyimdi ve ben anestezi yapanın yanlış yaptığını düşünüyorum doktor ile konuşacağım yarın taburcuyum. Sizin nasıldı böyle doğum yapanlar???