Merhaba Arkadaşlar 32+4 üm erken doğum riskim vardı . 1 saat öncesine kadar da uyuyordum mide ağrısı , karın ağrısı ile uyandım şuan midem de yanıyor ishal olmuşum gibi WC de çıktım . Ve sancı vuruyor 5 10 dakika da bir geçiyor biraz sonra tekrar oluyor ama kaşık bölgeme değil tüm karın bölgeme ve hafif belime bu doğum belirtimisimi inşallah değildir 😣