minikkalplim merhaba cuma gece 3.35 de dogum yaptim 24 saat gecti 3 dikişim var ama cok engelliyor beni kizimi emziremiyorum nerdeyse o kadar aciyoki oturmak imkansiz bu acı ne zaman gecer ne zaman iyilesir dikisss
Merveakbulutt minikkalplim merhabalar canım bende 18 gün önce doğum yaptım benimde dışta 5 içte 12 dikisim var doğumdan sonra bile acımadı acaba sen mi çok hissediyorsun şuan benim kaşıntım başladı iyileştiği için oda bi doktoruna danış çünkü dikisim düşmüş olması 15 20 günü buluyor
Asel6 minikkalplim bende aynı şeyleri yaşadım 2 hafta sonra baya baya düzelmeye başladı eski rutin hayatıma oturup kalkmaya yürürken penguen gibi değil de normal olarak adımlar atmaya başlamıştım benim de üç dikişim vardı her gün baticon sürüyordum baya pinpirikliydim🤭12.13.günlerde dikişlerim de düşmeye başlamıştı