3 gün önce 36+2 de acil sezeryan doğum yaptım.Bende plesenta yaşlanması vardı bebek eşinden beslenemiyormuş hafta olarak 30 haftalık bebek gelişimindeymis ve suyu da cok azalmış.Şuan bebeğim kuvozde dua eder misiniz bende sağlıkla kavuşayım yavruma 😭.Rabbim tüm annelere nasip etsin bebeğini sağlıkla kucağına almayı.