Merhabalar bugün 23 Ocak cumartesi 37+2 haftalık hamileyim covid pozitif çıktım 19 Ocak salı günü grip gibi çok ağır geçirmiyorum şükür doktorum 29 Ocak cuma için sezaryen randevusu aldırdı o zamana kadar negatife dönersin Birgün önce gel test yaptırılsın muayeneni yapalım cumada alalım artık dedi. Çok tedirginim 38+1 de doğum yapmış olcam. Başına böyle bi durum gelen var mı bilmiyorum ama endişlerimi belki biraz hafifletebilirim sizlerle diye düşündüm 😔