Arkadaşlar merhaba bı kaç postta denk geldim işte yazayım dedim bnde
Benim sancılarım 2 gün öncesinden hafif hafif başlamıştı işte 2 günün sonunda geceden sabaha kadar sancı çektim evde görümcem 12 yıllık ebe oluyor işte neyse tabi bu 2 gu. İçerisinde gidip geliyordum hastaneye ne durumda diye hiç bı sıkıntı yoktu acilmam oluyordu işte 2 santim ,4 santim falan en son eve geldim 4 santim le sabaha kadar uyuyamadım heyecandan bide korku sarmıştı ağrılar siddetlendikce ve neyse ağrılarım dakka da 1 e düştü tabi görümcem bu sıraya kadar iki de bir alttan muayene ediyordu açılma var ki diye yok diyordu odaya gidiyordum tekrar en son dayanamadım abla dakka da bire düştü kotuyim dedim saat gece 1 den başlayan şiddetli ama rara ara sancialeim en son saat 7 gibi hastaneye attık kendimizi açılmam olmuş 8 santim neysw ikinmaya başladım doktor geldi olmuyor öyle beni cataldan alıp sedyeye yatağa yani uzandirdilar ve bacaklarımı açıp ikinmaya devam etmemi söylediler Devam ettim ama nasiknikiniyorum tüm gücümle artık kulaklarımdan duman çıktığını ve yüzünün kipkrmizi olduğunu hisstemistim doktor elini koymuş ikinmami isterken bebeğin basini hissettim gidip geliyordu hatta doktor kafasini bile elledi ama çıkaramadı ben ikinmaya devam ederken 2 doktor daha geldi tabi başımda 3,4 emsire ebe 3 doktor ben hala ikinyrmmm ve o.an ne dielrsen olur demistiler bana ev diliyecektim ama ne o acida o sancida ev dahi aklıma gelnesi sadece bana ve şuan doğum yapanlara yardım et Allahım deyip duruyordum içimden ne kadar zor olduğunu anneliğin o an anladım neyse ikinmaya devam ettiğim sırada tüm gücümle doktor bu bebek kaç kiloydu diye sordu bana hatırlamıyorum en son işte 3,700 falandı dedim neyse 10 saniye kadar tekrar ikinmaya devam ederken tabi nasıl acı cekiyrm anlatamam o sanciyi görümcem yanımdaydı küçük olan o da staj görüyordu hastanede onu yanıma almistilar acil sezeryan deyip ayağa kaldırdılar ben i sirada çırıl çıplak mişım hatırlamıyorum ayağa kalkmış cirilciolak acil dediği için doktor ben bu an önce doğsun diyorum bebek içimden sezeryan deyince ne oluyro diye baka kaldım o sancıyla etrafa ayaktayım bana önlüğü giydirmeye xalistoalr ve sandalyeye koyup koştular o koridorda annemler eşin falan beni görünce ağlamaya başladılar ben hala sanciliydm korkulu ve nefes alıp vere vere geçtik o koridordan ameliyathaneye girdik o an sedyeye aldılar ışık basının üstünde ve bana korkma bişey hissetmiyeceksin dediler koluma iğne yedim ama nasıl sanciliyim iğne yedikten sonra bayılmışım bı sure sonra bı kaç doktor hemşire falan işte başımda 4,5 kişi vardı uyandırmaya çalışıyorlar başımi durterek kendine gel kendinde misin diyerek ben gözümü yavaşça açtım tüm sancik gitmişti uzrimde ışık ve basının erafinda 4,5tane kafa bana bakiyrlar film gibiydi😀 o sırada bana ayagiji oynat dediler oynayamadım başını salla dediler sallayamadim sonra ben titreme ye başladım bana burası ameliyathane onyuzden soğuk diye gülümseyen bı hemşire vardı sonrasında titretecek bebegim nerde dedim tamam iyi bebeğin ailene verdik onların yanında şuan oraya gidicez dediler ve ben yine bayılmışım asansöre falan binmsiiz hatırlamıyorum odaya geldiğimde eşim ve arkadaşı beni sedyeyeden 1,2,3 deyip yatağa aldialr hatırlıyorum bulanık bulanikti etraf yatağa geçtik bibyine baygınlık geçirmiştim 2 dakka falan uyandım bebeğimi gösterin dedim gorumceme getirdi gösterdi çok güzeldi Cook maşallah acılarımı unuttum aama sonrasında tekrar işte yürüme Faslı karnıma bu torba yerlestrmisler ağır bı torba iki de bir hemşireler gelip alttan kan başlatıp gidiyordular çok zordu 3 gün kaldık emzirme Faslı tamamen 1 hafta sürdü yani tuttu tutamadi süt geldi gelmedi sorunu 1 haftada geçti hastende eve geldiğimizde yeter srtik kendine gel diyordum kendime ama çok zordu gelmiyrdum yuruyemiyrm eğlenyrdum corabimi ve altımı bı ara kaynanam giydiriyordu bana hatırlıyorum Allah razı olsun ondan 1 hafta sonra banyo yaptım bizde sdet öyle işte ilk süt gitmesin o seri süt faydalıdır yıkanma falan o. Bı hafta sürecinde halam annem beni islanlk bezle siliyrodular ben egilenyrrdum hala 10. Günü oldu ben gelemyecem kendime Allah’ım nasıl acıdır deyip ağladım tuvaltte tabi göğüs ağrısı da başlamış hiç iyilesmiyecem saniyrdum hatta tuvaltte bı daha çocuk getirmeyeve dedim😀 hatta ilk 3 ay bu kanidaydim getirmem diyordum o açıları çektim bi daha getirmem dedim ama işte ikinciye hamileyim 11 haftalık olduk 1.si de oğlum 20 aylık şuan neyse acılarım tammen iyileşmesi 15 gün sürdü ve ben sapasağlamdm o acialrim gitmişti tabi sırt ağrısı yaşıyorsun ağır bişey tasiyamyrsun o ayrı bı konu amaa sonunda güzellik varya işte rabbim açıları bile unutturuyor insaana yoksa nasıl bı daha çocuk getirecekti insan ve görümcem bana doğumdan sonra çayın dardı hissetmistim aslında ama kendini kasıyordun sandım ben o yüzden açılma yok deyip duruyordum diye açıklama yaptı bana ben hiç bişey demedjm Allah’a havale ettim ve hakkım kalmasın dedim çünkü gerçekten sancialeim çok şiddetliydi belki de sabaha kadar beklemezdim o acilari cekmezdim bana şimdi deil daha açılma yok.demeseydi ve benim çocuğum kiloluydi diye deil zirlasalar kalça kemiğim kırılabilirmiş o yziden sezeryan olmuşum meğer işte ikincide yine sezeryan olucam ama bunun bilincinde olucam en azından gün vericek öyle gidicem o sancialri cekmeyecem ve ameliyat sırasında tamamen uyumayacam ten güzel yanı bu oldu ve tabi ki oğlumun gelmesi sezeryan olup acialri gecmeyenle gecer az sabır rabbim hepimizin yardimcisi olsun bend öyleydim çünkü 🤷😟 başınızı sisirdim belki yordum sizi hakkınızı helal edin 🙏❤️