Merhaba kızlar sonunda bende doğurdum
ben burda okuduğum doğum hikayelerinin çok faydalı olduğunu düşündüğümden dolayı kendininkini yazmaya karar verdim
kısaca anlatmaya çalışacağım ☺️
İlk gebeliğim bu benim uzun süredir ha doğdu ha doğacak diye bekliyoruz 1 aydır 2-3 cm açıklık ile dolaşıyorum 10 gündür falandır da kanalda idi oğluşum
Dr. A her hafta gidiyorduk ve açılmamın ilerlemediğini görüyorduk
40+0 da muayeneye Dr umuza geldik ,0 sancı ile veee açıklığım 4-5 cm olmuş inanamadık
yatış verdi odaya geçtik tabi sancı yok ,,suni sancı başlatıldı saat 09:30 gibi bende hala bişey yok 15-20 dakika sonra doktorum geldi ve açıklığımın 6 cm olduğunu söyledi ve sürecin ilerlemesi adına suyumu patlattı ve inanın herşey bir anda başladı sancılarım çok sık geliyordu nst takibim devam ediyordu sonrasında 10 gibi duşa girdim yarım saat durdum ve bence açılmamı sağlayan da buydu sancı geldikçe çömeldim daha az ağrılı oluyordu
…sonrasında biraz ayakta biraz Nst de takibim yapıldı ama sancıları karşılamak gittikçe Zorlaşıyordu ve açıklığım 9 cm olmuştu
bebeğin iyice kanala girmesi için sancı geldiğinde ıkınmam istendi bende yapmaya çalıştım Buda oldukça zordu..
bebek iyice kanala girince doğumhaneye indik 10 dakika içinde doğurdum
biz 3500 beklerken 4060 ile dünyaya geldi iyi ki 3500 diye biliyormuşum 😂
kızlar kendinize güvenin Allah yardım ediyor bir kez bile bağırmadım gücümü bebeğime sakladım iyiki de öyle yapmışım
09.30 da başlayan doğum sürecim 12:30 da son buldu ve oğluma kavuştum 😍
3-4 dikişim var epizyotomi açıldı
biraz uzun oldu kbakmayın ❤️
tavsiyeler ;tabiki deepend 🥰🥰🥰