27 +0 hamileyim cok kötüyüm vajinamda çok baskı hissediyorum. Yürüyemiyorum Nasıl anlatsam sanki rahim ağzım bi yerlere değiyor. Sürekli bacak aramı sıkıştırma ihtiyacı duyuyorum rahmim aşagıya inmiş gibi. Doktora sordum rahmin büyüdüğü için baskı yapıyor olabilir dedi bastan savdı ama ben rahat degilim. Böyle bi rahatsızlık yaşayan var mı arkadaslar lütfen yardımcı olun.