Melike0642 Fatime0332 tuzlu veya sirkeli suyla gargara yap. Sarımsak da geçici olarak etkili canım ama yarın ilk işim dişçiye görmek olsun geçen bende aynısını yaşadım doktora gittim öyle geçti yoksa geçecek bişey değil 😌
Mervensn1 Fatime0332 doktorunuza danışıp diş doktoruna görünebilirsiniz ama onun dışında karanfil yağı iyi gelmişti bana 🌸
Syma-ma Fatime0332 karanfil koy dişinin arasına uyuşturuyor . Hatta dişinle ez biraz ağrıyan yere koy kapat ağzını bekle
Syma-ma Fatime0332 iltihap varsa iki dk zeytinyağında beklettigin doğranmış bir sarımsağı yut suyla birlikte doğal antibiyotik
Syma-ma Fatime0332 yarıyor aslında biraz bekletmek gerekiyor iki diş arasına koy sık bekle özü dişe geçince uyuşturuyor
Ikicocukannesi32 Fatime0332 21 haftamda basladi 24 oldum daha gecmedi uyku haram oldu antibiyotik kullaniyom faydasi yok parol ariyom sarimsak koyuyom disime yok banamsn demiyi hic
htcozgr Karanfil yağı spreyi alıp ağrıyan dişinize sıkın eczaneden yada aktar dan alabilirsiniz 5 dakika içinde uyuşturuyo en az 3-4 saat rahatlatıyor