Minnosunannesiii Diş ağrısı saatlerdir çekiyorum hep ağrıyo ama son yarımsaattir özellikle uzanınca dayanılmaz bir ağrı giriyor kızlar evde acil yapabileceğim ne var şu ağrımı kesecek limon tuz garagarası iyi diyorlar limon yok evde 😒 karanfilde yok ama dayanamıyorum cidden
HtcByz Bende 2 gündür üst üste ağrıdan ölüyorum illet bişey, ben tuzlu su ile gargara yaptım sicak su ile gargara yaptım karanfil bastım, ama en işe yarayanı sicak su torbasını yanağıma basmamdı inanın, Allah yardımcınız olsun.
minikoglumm Minnosunannesiii soğuk kompleks yap canım bebekler diş çıkarırken nasıl ki disligi soğutup ağzına veriyoruz rahatlıyor öyle düşün
uykusuzbirben Minnosunannesiii tuzlu suyla gargara yap canm en azndan ağrıyı hafifletir. Karanfilde iyi geliyo.
Kbrnr_krkmz Minnosunannesiii ayy bende çekiyorum ağrıyı ya 3.5 aylığım en sonunda dişimin ağrısından dolgum düştü o derece pztye randevu aldım artık doktor ne diyecek ama kalsiyum eksikliğinden dolayı çok agrirmis süt yoğurt peynir onları fazla tüketmeye dikkat edin mide mutlaka bulantidan sonra yani çıkarttıktan sonra gargara yapın hemen dişinizi fırçalamayın mide asiti hamilelikte fazla olduğu için macunla birleşince daha kötü oluyor Allah kolaylık versin
Meltem2207 Bi ay once aynisini yasadim malesef disimin cekilmesi gerekiyor ama gebeligin sonunda oldugum icin cok riskli diye anti biotik yazdilar sadece canim bence yarin ilk isin disciye gitmek olsun canim. Karanfil yoksa mutlaka buz koymani oneririm yanagina inan ki cok iyi geliyor basinida yuksek tut kan dolasimi oldugu icin uzandigimizda agri daha da cogaliyor Bana disci demisti. Dis sancisi hic biseye benzemiyor hakikaten cok gecmis olsun
Naile_1234 Minnosunannesiii canım esın evdeyse eczane ye gonder dısınol alsın yok dersende bıraz tuzku fazla attım ılık su ıle garagara yap bıde sarımsagı ezıp tuzla agrıyan fısıne koy odw vok ıyı gelır cunku bende haftalardır cekıyorum dıs agrısını dısınol bende agrısını hafıflettı
Syma-ma Minnosunannesiii ağrıyan dişin üstüne karanfil koy bastır uyuşturuyor o ağrısını hissetmiosun
Dilan9280 Minnosunannesiii canım tuzlu suyla Gargara yap acısı diner birazda olsa çok geçmiş olsun diş ağırısı kadar kötü bisey yoktur 😒
CansuAlmila Minnosunannesiii sarımsağı kesip ağrıyan dış etine sür biraz beklet orda oda fayda ediyor
dugmecikk Canım daha önce hiç yaşamadım ama yaşayanlardan duyduğum kadarıyla diş fırçalamak, tuzlu suyla gargara yapmak, soğuk kompres yapmak iyi geliyormuş. Listerine falan kullanıyorsan o ağrıyan bölgede bi çalkala beklet bir süre bakalım belki işe yarar 🥺 Çok geçmiş olsun.
Gull_94 Minnosunannesiii tam corona zamanı ysadım bunu dıscıler bıle almıyodu hasta emzırdgm ıcınde bısey yapamıyodm bana sdce ıyı gelen ıkı sey vardı dneemedysenız eger ılık suya tuz koyun agzınızda tutun bı sure gargara yapr gb Evde karanfıl varsa agzınıza ozellıkle agrıyan yarafa koyun benm dısımn dolgusu gtmıstı sıkıstrmstm bslga o rahatlttı baya ama gecıcı hepsı tabı doktra gıdebılıyosmz mutlka gıdın