Gizemaslan Merhaba güzel anneler 19+3olduk kızımla ama kasıklarım sürekli ağrıyor arada saplanma gibi ağrı oluyor böyle şikayetleri olan var mı acaba
058elf Gizemaslan normal diyolar canım genelde doktorlar düşük riskin yoksa, rahim genişliyo ve o ağrılar olurmuş
Gulsahmesut Gizemaslan bende 8+2 haftalik hamileyim daha az once cok siddetli bir agri oldu sol kasığımda ilk hamilelikte yasamadim boyle birsey olumsuz seyler de düşünmek istemiyorum ama cok rahatsiz edici 😔
Tkurnaz Gizemaslan bende tam 19+3 üm ve benim de aynı şikayetlerim ve kaşık kramplarım oluyor özellikle hızlı hareket ettiğim de daha acı verici bi şekilde
minnosanne_ Gulsahmesut benimde 8 haftalık ilk gebeliğim ve dünden beri sağ kasığımda ağrı oluyor sanki düzenli bir şekilde geliyor korkutuyor açıkçası🙁
glcncbn Bende 17.haftadayım ara ara kasık ağrım oluyor. Şuanda da yine başladı. İlk hamileliğimde bu kadar olmamamıştı.
Gulsahmesut Kutbay aynen bende de var hele ki sabah uyandigim da sanki ters yatmışım da belim tutulmus gibi
Gizemaslan Kutbay bel ağrısını demiyrum bile kalçayla belin birleşme noktası aşırı şekilde oturduğum an kalktığım an çok kötü anne olmak kolay değil işte