Burcinisp88 Elo1 gebelik alerjisi değilde bağışık sistemi aşırı uyarıldığı için anneye saldırdığını söyledi dahiliye doktorum. Bende sinüzit, geniz akıntıları vs ile boğuşuyorum. 34. Haftamdayım.
Hazal_hazar Hkk0809 ventolin kullaniyordum onu degistirmedi hapimla 2. Fısfısı degitirdi respiro verdi desmont hap bu ucunu kullaniyorum
Hkk0809 Hazal_hazar ben fixdual kullanıyordum hemen bırak dedi 8.haftaya kadar kullandım hatta ilk gittiğim doktor bir şey olmaz demişti çok kızdı ya hep ya hiç döneminde kullanmışsın diye şimdi bi fısfıs bi de ventolin verdi
Hazal_hazar Hkk0809 ventolin daha cok rahatlatiyor digeri hafif geliyor gibi cok degisiklik oldu bazen cok sikisiyor gogsum oksurmek darlik bitiriyor tutugunda
Hkk0809 Hazal_hazar senin astımın biraz daha ileri seviyede sanırım. Bana ventolin i sıkışmadıkça kullanma dedi