Ben yaptirdim. 50′lik yükleme yaptılar 142.5 çıktı şeker. Sonra evde kullanılan parmaktan kanla ölçülen şeker aletinden aldım evde ölçmeye başladım tatlı yiyip 1 saat sonra ölçüyorm 120′lerde çıkıyor. Çok gereksiz bir şeydi yani yükleme boşuna o kadar şeker yüklettim. Bence en mantıklısi o aletlerden alıp evde takip yapmak..ben öyle yapıyorum şimdi günlük ölçüyorm takip ediyorum hiçbir sıkıntı yok.